Πολιτική Αλλαγών – Επιστροφών

Δεχόμαστε προϊόντα που αγοράζονται από το ggio.gr σε νέα κατάσταση με ετικέτες και επένδυση σε διακριτικότητα για πίστωση ή επιστροφή χρημάτων. Η αποστολή της επιστροφής γίνεται με έξοδα πελάτη. Έχετε 14 ημέρες από την ημερομηνία άφιξης για την ανταλλαγή ή την επιστροφή. Σημειώστε ότι τα προϊόντα προσφοράς είναι τελική πώληση και μπορούν να επιστραφούν. Τα εκπτωτικά είδη συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων που αγοράστηκαν με έκπτωση μεγαλύτερη από 15% δενμπορούν να επιστραφουν. Για λόγους υγιεινής, δοκιμάστε μαγιό πάνω από τα εσώρουχά σας, δεν δεχόμαστε αλλαγές όταν έχουν φθαρεί ή είναι λερωμένα/λεκειασμένα.

Σημαντικό: Η φόρμα επιστροφής πρέπει να συμπληρωθεί με email και αριθμό παραγγελίας προκειμένου να προσδιοριστεί η επιστροφή σας.
Λάβετε υπόψη ότι η GGIO διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει όλες τις επιστροφές που δεν πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις.

Εξαιρετικά εύκολο – ξεκινήστε μια επιστροφή μέσω της φόρμας επιστροφών στον ιστότοπό μας κάνοντας κλικ εδώ. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσετε τις οδηγίες για να επιστρέψετε τα κατάλληλα στοιχεία.

Μόλις τα στοιχεία σας ελεγχθούν από την ομάδα επιστροφών, θα λάβετε ειδοποίηση για την πίστωση σας ή την επιστροφή χρημάτων μέσω email συνήθως εντός 5-7 εργάσιμων ημερών.

Όλα τα είδη που έχουν επισημανθεί ως final sale ή με εκπτωτικό Κωδικό άνω του 15% δεν μπορούν να επιστραφούν για ανταλλαγή με πίστωση. Κατανοούμε ότι η αγορά ειδών Final Sale μπορεί να είναι δύσκολη, επομένως εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το μέγεθος, την εφαρμογή ή το ύφασμα, επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και ελέγξτε το διάγραμμα μεγεθών μας πριν κάνετε την παραγγελία σας. Δεν μπορούν να γίνουν εξαιρέσεις για θέματα μεγέθους, εφαρμογής ή υφάσματος σε είδη Final Sale.

Είδη εντός 14 ημερών από την ημερομηνία άφιξής τους.
Είδη σε κανονική τιμή σε καινούργια κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να είναι άθικτο , άπλυτο με ετικέτες και στην αρχική του συσκευασία.

Είμαστε βέβαιοι ότι θα λατρέψετε τα κομμάτια σας, ωστόσο εάν υπάρχουν προβλήματα με την ποιότητα ή κάποιο ελάττωμα, θα το επιλύσουμε γρήγορα. Επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Τα είδη για τα οποία υπάρχει υποψία ότι είναι ελαττωματικά πρέπει να επιστραφούν μέσω της κανονικής διαδικασίας επιστροφών, για επιθεώρηση από την ομάδα ποιοτικού ελέγχου μας.

Τυχόν αντικείμενα που παραλαμβάνονται που δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση, σε συσκευασία με επένδυση εσώρουχου και ετικέτες ή έχουν λεκέδες, θα σας αποσταλούν αμέσως από την αποθήκη επιστροφών μας. Δεν μπορούμε να εκδώσουμε πιστώσεις για αυτά τα είδη για υγειονομικούς λόγους. Τα έξοδα αποστολής θα καλυφθούν με αφαίρεση από την πίστωση του καταστήματος.